Selamat Datang ke Laman Blog Rasmi Pasukan Pengakap Kelana G (Unit Laut) Daerah Kuala Terengganu. links.


Ahad, 15 Januari 2012

MAKLUMAN MESYUARAT AGUNG TAHUNAN KALI KE-2

Salam Pengakap,

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN KALI KEDUA PASUKAN PENGAKAP KELANA G

PERHATIAN kepada semua ahli Kelana G (Unit Laut) Daerah Kuala Terengganu, Mesyuarat Agung Tahunan Pasukan akan diadakan sebagaimana butiran berikut:

Tarikh: 20 Januari 2012 (Jumaat)
Masa: 3 petang
Tempat: Kem Pengakap Tengku Muhammad Ismail, Telaga Batin, K. Trg.

Surat makluman berkenaan Mesyuarat Agung telah dikeluarkan, sila rujuk lampiran di bawah. Sebarang pertanyaan, makluman ketidakhadiran bersebab perlu diberitahu segera.

Diharapkan kepada semua ahli-ahli Kelana G yang mempunyai rakan2 yang ingin menyertai pasukan kita, sila jemput mereka hadir ke mesyuarat tersebut. Namun demikian, ingin diingatkan dan ditegaskan di sini, pengambilan ahli-ahli baru perlulah dinilai dari segi perwatakan dan sikap rakan-rakan anda tersebut, jika mereka berperwatakan kurang baik, sukar mengikut peraturan, tidak mendengar arahan, sekadar masuk untuk mengganggu gugat ketenteraman ahli-ahli dalam pasukan, adalah dinasihatkan orang-orang seperti ini TIDAK SAMA SEKALI dibawa masuk ke dalam pasukan kita.

Semoga dengan terlaksananya mesyuarat kali ini, diharapkan banyak input2 @ maklumat2 terbaru dapat disampaikan di samping program2 menarik yang bakal disajikan di sepanjang tahun 2012 ini.

Sekian, Harap Maklum.

"WE GROWTH THROUGH FAMILY"
 
Lampiran: Surat Makluman
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...